Kompis, det går bra nu.

God morgon! Sovit gott? -Inte jag.

Igår var guzzen ute igen. Jag såg att hon klättrade upp i ett träd, och när den aktiviteten var avklarad sprang hon över till grannen.

Det känns bra att hon kan vara ute.

Nu på morgonen har hon pipit vid ytterdörren, gohögen vill väl ut och nosa på de färska har-spåren här utanför. Dessvärre vill jag inte släppa ut henne innan jag ska till jobbet. Tänk om hon inte skulle komma tillbaka innan jag måste åka? Den hade vart ganska jobbigt! Speciellt eftersom jag jobbar till 20:15 ikväll.

Ja ja, hon får vänta. Jag tror nog hon överlever.

- slut på kattblogg -

Nu måste jag åka iväg to work, men innan dess får ni en glimt av hur jag ser ut idag! Jag har på mig min nya bustier från bikbok. Tyckte det blev rätt fräsigt.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Fräsigt var det verkligen!

2013-02-05 @ 12:11:55
Postat av: Anonym

Vad har du på dig under, samt vart är den köpt?

2013-02-11 @ 14:25:06

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0