Angående eBay.

Det är många som är nyfikna angående denna underbara shoppingsida! Nu ska jag ge er min version av everything.

*Jag kollar ALDRIG vilket land jag handlar från. Billigt? Snyggt? -KLICK!

*Jag har ALDRIG behövt betala någon tull.

*Jag är ALLTID noga med att kolla måtten på kläderna jag köper, och INTE storleken. Eftersom den inte alltid överensstämmer med storlekarna vi har här hemma.

*Jag tittar ALLTID på säljarens omdömen innan köpet.

*Jag är ALLTID noga med att kolla vad frakten kostar.

*Jag köper ALLTID prylarna via "buy it now" och alltså ALDRIG på auktion.

Svårare än så är det inte.
Koppla av, och koppla upp på bejjan!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: desiree

Tack för svar!! Ska genast klicka hem lite snygga kläder. Få man veta vad man ska söka på för den fina lurviga tröjan du köpte? :)

2013-02-20 @ 22:15:44

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0