Väck mig!!

Deja vu eller inte, den här känslan skrämmer skiten ur mig.

På något vis får jag en känsla om hur kroppen känns precis innan man dör. Innan man tex faller mot marken eller blir skjuten. En kall och avtrubbad känsla.

Usch varför får jag sånna här...ja..vad ska man kalla det? Tankar? Känslor? ... Är jag död? Tror jag bara att jag lever? Kommer jag råka ut för en olycka imorgon?

Nej, fy fan nu vill jag bara somna och glömma denna olustiga känsla jag har i kroppen. Känslan av att nåt hemskt har hänt i ett annat liv. Jisses vad spårat det blev nu.

Många av er tycker säkert att detta inlägg var obehagligt. Tro mig, det tycker jag med. Ni vill inte veta hur jag känner i kroppen just nu.

God natt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0