God morgon stalkers!

Hur mår jag idag då? Nja, inte helt hundra måste jag erkänna. Men känner mig ändå bättre än igår. Bra där! Man får glädjas åt det lilla.

Micke stack iväg till gymmet för ett tag sen, och hur känner jag mig då? Jo, som en lat fetknopp. Måste ta tag i motionen jag med - och maten! Jisses vad dålig jag har varit det senaste halvåret.


Om jag köper ett gymkort kommer det vara på ett ställe som har gruppträning, thats for sure! Annars gymmar jag i två månader och sen tröttnar jag.

Nej, allt detta prat om träning fick mig att bli hungrig! Frukost here i come!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda

Träna på Korpen med mig!Gym, pass, crossfit och badminton :)

Svar: Ja det blir nog korpen! :) Men troligen inget gymkort - bara gruppträningskort. :)
Elin Haglund

2013-12-29 @ 21:30:05
URL: http://mittrosabadkar.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0