Matlusten, hallå?!

Som vanligt när micke är borta äter jag skit dåligt. För det första så hatar jag att laga mat, och för det andra känner jag mig inte ens hungrig? Iallafall på eftermiddagen. På förmiddagen är jag alltid duktig och äter lunch!

Just nu sitter jag och ska äta frukost; kaffe och kräm. Två skedar kräm gick ner, och nu känner jag mig nöjd. Det är OMÖJLIGT att min kropp är nöjd nu! Omöjligt! VARFÖR kan jag inte äta mer då? Allt känns äckligt. Till och med bröd känns äckligt, och då är det verkligen något fel på mig.

Tur att micke kommer hem idag så att han kan göda upp mig! Älskade micke, vad skulle jag göra utan honom? ....förmodligen svälta ihjäl.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0