Ledig fredag!

God morgon kära stalkers!
Idag är jag som sagt ledig, och jag har mycket att göra! ...NOT! Det enda som står på schemat idag är hårfärgning och mathandling. Så skönt att bara chilla när man är ledig. Jobbar ju i helgen också, så därför ska jag vara extra slö idag.

Micke har gått och blivit sjuk den stackaren. Kan vara halsfluss på g, och det är något jag verkligen inte vill bli smittad med!! Jag har absolut inte tid eller råd att bli sjuk nu! Och sen vill jag inte sätta kollegorna i skiten heller. När man arbetar i en liten butik med få anställda blir det alltid någon som får jobba gris-pass om det blir sjukdom, typ.

Ja ja, peppar peppar ta i trä, jag tänker inte bli sjuk!

Nu ska jag resa mitt feta ass ur sängen och make some breakfast. M-m-m!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: S

Snygging! Fin bild.

2013-08-31 @ 01:28:37

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0