Idiot.

Jisses vad trött jag är..! Bästa att koka lite kaffe på en gång.

Jag har tänkt lite på min nuvarande jobbsituation. Att jag inte har berättat ett skit för er om saker som har hänt. Så fort jag får ett nytt jobb så kommer det regna skit, det är en sak som är säker! Då ska sanningen fram här på bloggen.

Usch, storhetsvansinne och mobbning, det klär ingen.

Nej, kaffe var det va?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Usch. Folk som mobbar är ju så jävla trasiga i själen och mår så jävla dåligt över sig själva att det lä gå ut över andra. Tragiska personer som det egentligen är synd om!
Hoppas du hittar nåt nytt jobb snart så kan så kan dom tragiska personerna fortsätta sina tragiska liv.

2013-08-18 @ 13:52:35
Postat av: johanna

Har också varit i den sitsen, vidrigt. Blev tom sjukskriven för jag mådde så piss. Hoppas du hittar något nytt snarast!

2013-08-19 @ 17:52:51
URL: http://jhnn.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0