Ful-strumpor och rosa hotpants.

När jag träffade micke skrattade jag högt åt hans ankelstrumpor. Fy vad löjligt det såg ut! Dessutom obekväma.

Nu har det gått fyra år, och jag har köpt egna. Dom är faktiskt riktigt sköna, vanliga strumpor trycker så hårt mot vaderna (jag samlar på mig vätska som en tok!), så dessa är perfa för mig! Borde faktiskt göra som tanterna - köpa stödstrumpor.

Morgonens outfit får ni därför nu, som ett slags bevis.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carolina Andersson

Stödstrumpor is the shit! Det har jag alltid när jag jobbar (om jag har byxor på mig vill säga) :)

2013-08-16 @ 09:46:54
URL: http://bycarolina.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0