Bootcut.

För typ ett år sedan hittade jag ett par gamla jeans i en kartong i källaren. Det var mina utsvängda brallor från gymnasietiden! "Kul om jag kan ha dessa..?" sa jag till Sofia som bevittnade det ofattbara - SOM.ETT.SMÄCK satt dom!! Så nu är det mina nya favoriter. Nygamla favoriter.

Önskar att bootcut kunde finnas i butik nu! De jag har hittat är bara pyttelite utsvängda..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Jag använder mestadels bootcut och de finns överallt!

2013-08-08 @ 23:14:42
Postat av: Carolina Andersson

Det önskar jag med, så fort våra leverantörer kommer med det alternativet kommer det med stor sannorlikhet att dyka upp hos oss, I let you know as soon that I know :)

2013-08-16 @ 09:50:19
URL: http://bycarolina.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0