Long time no see!


Nu har det nästan passerat en hel vecka sedan jag skrev sist. Så kan det gå när inte haspen är på. Någon som gråtit sig till sömns?
 
Nu kan man verkligen säga att hösten är här! Äntligen! Hej snygga koftor! Hej lager på lager! Hej tuffa boots! Hej fina halsdukar! Hej hej hej! Någon annan än jag som är excited?
 
Jag köpte ny höstkappa på bikbok, 599kr.
Matchas helst INTE med grå mjukisbrallor..
 
What else? Hmm..
 
Jag och Micke har fikat...
Jag har jobbat...
 
Vi har varit barnvakt åt Amra..

"Mitte, tom in i glottan"
 
..well, där har ni lite info om den senaste veckan. Nu ska vi hjälpa Mia och Daniel att flytta! Ciao!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0