God morgon från Rudolf!

 
Japp, idag ser jag ut som Rudolf med röda mulen. En otäck finne har bestämt sig att använda min näsa som bostad. Tack för den! Och ont gör det, om jag ska uttrycka mig milt. Thank heavens for Make Up Store's cover all mix!
 
 
Efter mitt crosstrainer pass ska jag inleda operation använd-hela-jävla-paletten-för-att-försöka-se-normal-ut. Jag måste dessutom försöka få alla människor på jobbet att se mig framifrån idag. Min profil är inte pretty för fem öre! Ser väl ut som Zlatan från sidan typ, if you know what i mean?
 
(och om du inte "know what i mean" har jag demonstrerat i bilden ovan.)
 
Nej gott folk, nu är det crosstrainer som gäller! 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0