Börjar veckan med ledig måndag.

God morgon!
 
Inatt har jag sovit som en prinsessa. Jag vaknade imorse vid 7-tiden av att regnet smattrade mot rutan. Då var jag säker på att klockan skulle visa efter 10, men icke sa nicke. Det betyder ju verkligen att man sovit gött.
 
Nu har det slutat regnat, tyvärr. Finns det någon bättre än att poa hemma när det öser ner regn ute? I dont think so. När man kan - och får - vara inne hela dagen, då gör det mig inte ett dugg om det spöregnar! 
 
För det är just det jag ska göra idag - poa hemma.
Det måste dammsugas och skuras. Disken skall in i maksinen. Tvätten måste tvättas. Kläder måste vikas. Och så vidare.. Ikväll pausar jag med ett besök hos Carro.
 
Nu ska jag dricka kaffe och piska mig själv lite på crosstrainern! Bye bye!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0