Zelected by Houze.

För någon vecka sedan var jag på ett inrednings party med Louise. Typ som såna där tupperware partyn, fast med snygga saker istället för praktiska saker. Det fanns riktigt fina grejer! Man dog lite och kom till inredningshimlen.
 
Trots att det fanns hur mycket fint som helst, köpte jag endast två saker:
En ljuslykta och en fruktskål.
 
Ljuslyktan hade jag tänkt ha i hallfönstret, men den gjorde sig verkligen inte bra där. Så den kommer få stå på en hylla i källaren (alltså i rummet vi kommer använda.. inte på en hylla i förvaringsrummet och samla damm..). 179:-
 
Fruktskålen är mycket, mycket finare i verkligheten! Den är större är vad det ser ut här. 399:-
 
Jag vet inte om man måste vara på ett "party" för att kunna handla? Dom har iallafall en hemsida om ni är intresserade WWW.ZBH.SE . 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0