Världens längsta fredag..

Usch, jag trodde aldrig att denna dag skulle ta slut! Jag har haft det så sjukt tråkigt hela dagen. Blev klar med alla småsysslor redan på förmiddagen.. Så hela eftermiddagen har gått åt till att längta efter kvällen.. Så att man får gå och lägga sig!

Jäkla micke som lämnar mig i sticket när jag är ledig hela helgen! Och dessutom har han bilen med sig. Jag hatar när han jobbar helg. Hatar hatar hatar.

Nåja, eftersom denna dag var så otroligt tråkig kommer morgondagen bli desto roligare!

Nymålade tånaglar framför The Tourist just nu:


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Johan

Grymt snygga fötter måste jag säga, mer av dem :)

2012-10-29 @ 11:05:42

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0