Vadå "god" morgon?

Någon sådan har jag inte här hemma. Vaknade alldeles för tidigt för en ledig dag. Låg i sängen och försökte somna om, men var för pigg för det. Eller pigg och pigg? Känner mig som levande död just nu.. Men tydligen inte tillräckligt trött för att somna om. Suck!

Dessutom har jag huvudvärk i ögonen. Har ni hört något så konstigt förr? Jag är liksom ljuskänslig och det gör ont när jag "rullar" med ögonen. Ni vet, har huvudet stilla men tittar åt höger och sen vänster, upp och sen ner? Rullar.

Vilken god jävla morgon va? Underbart! Nu ska jag tugga i mig två Alvedon och hålla tummarna att ögonen "slappnar av" (japp, dom känns väldigt ansträngda).

Bild på min utsikt med rullande ögon till höger:


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Å vilken utsikt har du om du rullar dom till vänster :) Kram å krya på dig!

2012-10-23 @ 13:38:39
Postat av: pernilla

det kan vara ögonmigrän oxå..

2012-10-23 @ 20:55:30

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0