Uppe med tuppen!

Good morning, ya'll!

Imorse ringde klockan 6:00. Var faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Tur!

Nu har det snart gått två timmar, och jag är redo för jobb. Tänker ta bussen ner idag.. Regionschefen och nya Sverigechefen kommer till butiken klockan 9, och då vill man ju se någorlunda bra ut. Dvs att cykla eller gå är uteslutet pga svett och risk för hår-katastrof.

Over n out. Ps, bara för att jag inte skriver om träning så betyder inte det att jag inte tränar. Over n out, again.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: AnnaVarney

Morning Sunshine!

Lycka till med chefsmötet, koppla på charmen..
Och du, jag talar nog både för mig själv och många andra; vi suktar efter dina frukost/kaffe/inspirationsbilder.. Underbar start på dagen!

Withlove, AV.

Svar: Vilken underbar kommentar! Tack!
Elin Haglund

2012-10-24 @ 08:04:16

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0