Skrivkramp.

Jag sitter och finslipar lite på mitt personliga brev just nu. Jag hade verkligen glömt hur svårt det var att skriva ett sådant! Att sälja sig själv med några meningar är inte det lättaste. Det slutar oftast med att jag har en för "skämtsam ton" tycker jag. Eller? God damn it! Och inte kan jag ringa och fråga någon heller. Bajsmorgon.
 
Varför jag skriver? Tja, det är väl alltid bra att vara förberedd.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: GH

Jag har en mall som man kan gå efter när man ska skriva ett personligt brev som jag fick av min jobbcoach. Kan Maila över det till dig om du vill :)

2012-10-02 @ 10:36:48
URL: http://GHstuff.blogg.se
Postat av: Kattis

Det viktigaste med personliga brev (tycker jag som läser massor i jobbet) är att du tydligt förklarar 1. Varför du vill ha jobbet 2.Varför du skulle vara bra på det och håll dig ganska kort. Absolut inte längre än en sida.

2012-10-04 @ 10:39:34

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0