Lycka.

Vilken otroligt bra dag jag har haft!

Hemma hos Andrea gjorde vi sushi (super gott! vilken kock!) och snackade massa strunt! Och såklart viktigheter också. Typ.

Efteråt bilade jag hem till mormor för jul-snack och kaffe. Älskade mormor.

Jag avslutade kvällen med middag på Kina restaurang med mamma och pappa Håkan. Mysigt!!

Sorry för kort inlägg, men jag ligger i sängen och bloggar från mobilen... och håller på att somna.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Jag hade en toppendag jag med vännen! Är så glad att vi har varann!

Hoppas att du kom hem säkert igår och att du inte tog ut nåt raseri på caddyn ;)
Kramkram

2012-10-19 @ 15:43:25

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0