Gårdagens mys.

Idag vaknade jag med ett ruskigt illamående! Varför? Well, förmodligen för att jag åt massa kolhydrater igår. Magen är nog inte så värst van vid popcorn, vitlöksbröd och potatisklyftor.
 
Igår efter jobbet möttes jag och Micke utanför biografen. Vi såg Taken 2.
 
Den var helt okej. Ettan var mycket bättre, men så är det ju typ jämt.
 
Efter filmen gick vi över till Helt Enkelt för att smaska i oss en romantisk middag.
Dom har verkligen god mat på den restaurangen! Vi började med ostgratinerade vitlöksbröd (som jag har längtat efter dom!!) och fortsatte sedan med fetaostfylld kycklingfilé, Micke tog oxfilé.
 
En riktig mysig kväll hade vi. ♥
 
När vi kom hem satte vi oss i soffan och jag slockande på två röda. Paltkoman var alltså ett faktum.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0