En riktig ätar-dag!

Imorse när jag vaknade och behövde kräkas bestämde jag mig för att "idag ska det ätas!". Inget dämpar fyllesjukan så som onyttigt skit. Håller ni inte med?

Så idag har jag ätit kolhydrater för hela jävla slanten! 6 rostade mackor med keso, ett glas o'boy, en pizza med bearnaisesås, 33cl cola, några chokladbitar, citronvatten, kaffe, lite yoghurt + en banan. Hmm... SÅÅ mycket var det ändå inte? Kändes som mer.

Mycket eller ej; imorgon är det back to business. Verkligen. Jag vill fortsätta visa mig själv att "jag kan". Jag ska nå mitt mål! So far so good, nog ser man lite skillnad allt?

(Får se hur länge bilden ligger uppe.. Känns läskigt att visa såna här bilder för er!)


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0