E som i...

Elin! Eller i det här fallet; effektiv! Och sen ett N som i... NÖJD!

Jag har hunnit med en massa saker här på förmiddagen. Eller iaf mer än vanligt. Tränat, jobbat på datorn, tvättat, dammsugit, bytt sängkläder, ätit, och målat lister.

Det sistnämnda var verkligen på tiden! Ni förstår, i april köpte vi taklisterna och i flera veckor låg dom ute i garaget. Och i garaget var det så fullt med grejer så ni fattar inte! = en omöjlighet att måla listerna där. Så vi tänkte, att om man sätter upp dom omålade kommer vi vilja måla dom så fort som möjligt.. eftersom det är så fult med träfärgade taklister i ett vitt rum.

Well, så blev det inte.

Vi glömde bort hur fult det var och nu har det gått ett halvår. Herregud, detta var första gången jag räknade månaderna. Shit. Snart kommer väl Arga Snickarn och knackar på dörren..

Anyways..
Jag målade iallafall listerna idag! Det blir verkligen skillnad. Jag fattar inte varför vi inte har gjort det tidigare?! En strykning till så är det klarrrt! Jag är nöjd över min insats, och att jag finally tog mig i kragen och gjorde't!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Du är lik mamma du :) Kan det mesta... Matlagning, tvätt, städ åsså målning. Bradä! För målning är ju jag skitbra på så det har du ju ärvt från mig. hahaha

Svar: "vill man ha något gjort, får man göra det själv" eller hur mami? haha ;)
Elin Haglund

2012-10-23 @ 16:22:44

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0