"Vart köper du ditt löshår och hur mycket kostar det?"

Svar på kommentar.
 
Jag beställde nytt löshår förra veckan, och då köpte jag DETTA från eBay. Det är äkta hår och jag köper från samma säljare som förra gången. Jag hade mitt löshår strax över tre månader innan jag tog ut det i lördags. Jag tycker att det är riktigt bra kvalitet, dock lite tunnare slingor än de som finns att köpa på ex. Rapunzel. Men med tanke på det billiga priset så gör det inget, då köper jag en extra förpackning istället och sätter dubbla slingor. Jag köpte 50cm och 200slingor, detta kostade mig 409kr (gratis frakt). Jag har inte så stor koll på vart håret kommer från. Säkerligen kina.
 
Hoppas du blev klokare.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: johanna

Jag väntar på mitt med spänning ;)

2012-11-20 @ 23:59:33
URL: http://jhnn.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaa :D tack'

2012-11-21 @ 15:42:24

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0