Testar!

Vet ni vad? Jo, jag håller på att lära mig göra videos! Eller alltså, jag fattar ju hur man spelar in en video, men inte hur jag lägger till text och musik and shit. Spännande va?
 
Ni förstår, det är många som undrar hur jag fixar min ögonskugga. Jag tänker vara en snäll flicka och visa er i ett videoinlägg. Det skulle ni gilla va? Jag tycker det vore en rolig grej att göra!
 
Så nu har jag iallafilurigafall suttit och pysslar ihop en video för att lära mig lite olika funktioner. Kul ju! Jag kanske kommer bli värsta hypad på detta med videos och posta sånna hela tiden i framtiden!? Vem vet?
 
 
Skulle ni tycka det vore roligt med en sån video? En smink-video?
 
God natt.
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sebastian

Japp. :D

2012-11-12 @ 23:13:36
Postat av: Emma

Absolut, du sminkar dig alltid jävligt fint. Gillar även dina hälsotips! Kram på dig!

2012-11-12 @ 23:35:28
Postat av: johanna

Men hallå vad snygg du är då! Kul med några videos iaf, lite inspo tackar man aldrig nej till =)

2012-11-13 @ 01:31:43
URL: http://jhnn.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0