sooooooovmorgon.

Men jäklar i min låda vad jag sov länge idag! Strax innan klockan slog tolv vaknade jag. Kroppen behövde nog sömn, så det var skönt att jag var ledig och kunde ge den det.
 
Micke och jag har nyss käkat frukost (jag vet - vi borde ha ätit lunch...), och nu är han ute och förbereder lite blocket-annonser och jag har genomfört något slags test på internet.
 
 
Idag kommer det inte bli mycket action här hemma. Vi ska bara ta det lugnt, och det känns riktigt riktigt skönt må jag säga! Nej, nu är det dags för en dusch. Talk to ya'll later!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Kram till er båda... Jag vill ha jul!!!! Jag har väl inte sett fram emot en jul på länge som jag gör nu :)

Svar: Det kommer bli såååå mysigt!!! :)
Elin Haglund

2012-11-10 @ 13:51:35

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0