Ny klänning!

Äntligen låg klämningen i brevlådan! Klickade hem den för typ två veckor sedan, men frakten tog tid!

Nu får det gärna bli sommar igen så att jag kan använda den. Älskar den djupa ringningen, samtidigt som den är fin. Man ser liksom inte så vågad ut. Håller ni inte med?

Mönstret och färgerna är inget jag i vanliga fall använder. Men någon gång måste jag väl våga bryta min svarta trend?

Vart jag har hittat den? Tradera, såklart. 60 spänn! Dyrt va? Hehe. Jag älskar tradera!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

wow. skitsnygg och vilken v-ringning :) Snyggt när tatueringen syns...
Hoppas vi kan tajma lördagen!
Spank you!

2012-11-14 @ 19:31:00

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0