Nu är dagens snart slut.

Och tänk så dåligt jag har uppdaterat! Sorry, kära följare. Jag kan trösta er med att berätta att det inte har hänt något anmärkningsvärt i Elins liv denna torsdag. Känns det bättre nu? Bra.

Ikväll har jag legat däckad i soffan. Energinivån var på NOLL efter jobbet. Lyckades dock ta mig i kragen och städa på toaletten tillslut. Och duscha. Och inget mer.

Imorgon är det fredag, men det känns som en torsdag - eftersom jag jobbar på lördag. Hängde ni med? Bra.

Nu ska jag föna håret en sväng, och den blir det sängen! Trött tjej. Vi hörs imorgon, piggare och gladare!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: isabel

Hej,

Min lillasyster är i Tanzania och jobbar som volontär.
Dom håller på att bygga upp ett barnhem som brann ner 2010 – de har ett problem nu att pengarna är slut.
Hon bad mig hjälpa till hemifrån, så nu undrar jag om du vill hjälpa mig att sprida detta? :)

http://isabelostblom.se/2012/november/hjalp-till-tanzania.html

Trevlig helg :)

2012-11-02 @ 09:09:33
URL: http://isabelostblom.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0