Kvällens läsning.

Nu är det dags att sova. Skulle ha sovit för en timme sen egentligen.. klockan ringer nämligen ALLDELES för tidigt imorgon. BC möte i Stockholm it is! Tåget går 07:18 så jag kliver väl upp 05, eller nåt i den ohälsosamma stilen.

Ikväll har jag läst lite i boken "Guldläge" som handlar om hur du blir en bra säljare. Mycket vet jag redan, men en del saker fick mig att tänka till!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: emma

kan du inte skriva lite tips? :)

2012-11-05 @ 23:24:51
Postat av: Andrea.

Gav de hår- och klädtips också, heheheee? :)

Hoppas det går bra i Stockholmet idag, kul med lite jobbresor!
Stor kram från mig

Svar: Hahah ja dom gjorde faktiskt det! Mycket handlar om att se freeeesch ut! ;P
Elin Haglund

2012-11-06 @ 07:32:10
Postat av: Andrea.

Haha jag dör åt den där boken alltså.. Det ser ju ut som Ada, född utan stil, krullperm och 74 bast på framsidan!!
(Fast innehållet kan ju såklart vara bra ändå, man ska ju som sagt inte "döma boken efter omslaget".. Hihi, my God vad vitsigt!)

2012-11-07 @ 21:21:19

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0