I brist på annat...

Minns ni att jag hade gjort en video när jag sminkar mig? Minns ni också att jag sa att den blev riktigt kass, så att jag inte skulle lägga upp den? Well, i've changed my mind.
 
Nu får ni ta hänsyn till att jag nyss har vaknat, har sovtoffsen på skallen och gör detta på typ.. skitsnabbt! Texterna är väl inte heller till någon hjälp antar jag, men orkade inte fixa bort dom nu i efterhand.
 
Anyways..
 
Såhär sminar jag mig en vanlig dag.
 
1. Brunt runt hela ögat. Skuggas ut mot brynet.
2. Mörkbrunt i "yttervrån" som skuggas uppåt/utåt och även inåt.
3. Svart längst nedre fransraden.
4. Ljus skugga i inre ögonvrån + under brynet.
 
 
 
Spydiga kommentarer som hävdar att jag "gör fel" undanbedes.
Jag är väl medveten om att jag är självlärd och inte någon make up artist!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Ta med sminket på lördag.. Kanske du hinner med mig :)

2012-11-15 @ 21:26:42
Postat av: qvinna

AWESOME!! sitter brynen verkligen på plats hela dagen med enbart skugga?

2012-11-16 @ 06:35:57
Postat av: Isabel Östblom

Du är grym :)

2012-11-16 @ 08:03:44
URL: http://isabelostblom.blogg.se/
Postat av: Sophie

Snygga du!:) Tack för att du delar med dig av din sminkning:) Kör på den idag;)

2012-11-16 @ 10:08:41
URL: http://tweenerpie.blogspot.com
Postat av: Andrea.

Den var ju jättebra den med, å fan vad snygg du är till och med nyvaken! :) Ses imorn, längtar!

2012-11-16 @ 23:21:44
Postat av: johanna

Jaa vad kul med video!! Man tackar tackar =)

2012-11-21 @ 00:00:41
URL: http://jhnn.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0