God morgon!

Så ni gillade videon igår? Kul!
Jag tycker att det är lättare att måla med skugga än kajal på brynen. Det finns risk att brynen ser "så målade" ut när du använder kajal, tycker jag. Om du är orolig att färgen ska skuggan ska släppa så använd en primer innan!

Idag ska micke och jag ut på lite jul-shopping! Eftersom vi ska fira julen hemma hos oss i år måste vi börja bunkra upp med mat och sprit och läsk och godis och.... you get it. Bättre att köpa lite i november och lite i december, så att man slipper bli pank liksom! Jag längtar sååå mycket efter julafton. Det kommer bli så mysigt!

Nu ska jag skriva shoppinglista och dricka kaffe.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Lena

Men så mysigt att ha familjen samlad, hemma liksom :)

2012-11-16 @ 11:19:38
URL: http://faithlifelove.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0