Dagens.

God morgon, kära followers! Tänk att idag är det fredag! Herregud så fort denna vecka har gått. Jag var säker på att det var torsdag när jag vaknade imorse. Men icke sa nicke! Friday it is!

Idag har jag päls på mig, igen. Åh, jag älskar älskar älskar mina pälsvästar! En vit vore inte helt fel att ha i sin ägo. Bäst att skiva upp en sån på önskelistan, hehe.

Tröja/H&M
Leggings/H&M
Pälsväst/Gina Tricot



Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Isabel Östblom

Snyggoooo ! :)

2012-11-23 @ 09:19:02
URL: http://isabelostblom.blogg.se/
Postat av: mamma

hahahaa
herrejisses vad jag tittade på bilderna..
Tyckte du såg jättekonstig ut på andra bilden men efter en stund såg jag att det var två.
Bara det att det översta var huvudet och under var kroppen.... fniss....

2012-11-23 @ 09:51:33

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0