Bla bla bla..

Doin' my hair..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: qvinna

Ditt hår är verkligen skitsnyggt! hur sköter du de? hur ofta färgar och klipper du dig? lockar du det varje dag? man blir ju nyfiken på hur man får sånt snygg barr ;)
Om du skulle vara tvungen att klippa av ditt hår en rejäl bit, vilken frisyr skulle du välja?


Svar: Men gud, tack!! Vad glad jag blir :) Jag klipper håret väldigt sällan. Brukar bli typ 1gång/år. I know - thats bad! Dessutom lockar jag det varje dag (typ), så ja duu... Jag har nog inga bra tips att komma med tyvärr! Antar att det ser bra ut för att det är svart? Färgar håret ca 1 gång i månaden. Och hur ofta jag tvättar det? Typ var 3e dag? Hmmm.... om jag skulle kapa allt.. hmm... kanske en kort page!? Lite längre fram, och kortare bak. Japp - så skulle det bli! Gillar egentligen inte kort hår, känns så okvinnligt (oj, nu kommer väl feministerna och eldar upp mig). Puss och kram!
Elin Haglund

2012-11-28 @ 19:16:36

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0