Att gå eller att inte gå. Det är frågan.

God morgon, cyberpeeps!
 
Idag vet jag varken ut eller in. Jag har inte lusten eller orken att ta en promenad, men efter denna svullo-helg (japp, det slank ner glass igår..) känns det verkligen som att jag måste. Gå, inte gå, gå, inte gå, gå, inte gå.... Och är det något jag hatar så är det känslan att man måste göra något. Jag vill träna för att jag vill, inte för att jag måste.
Nä, vet ni vad? Jag tänker strunta i det! Det får duga med 20 minuters promenad till och från jobbet, samt en massa spring när jag väl är på plats. Så får det bli!
 
Varför klev jag då upp så tidigt? Hmm...
Då får det bli det senaste avsnittet Greys, helt enkelt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0