sälja smycken till fast pris här på bloggen?

Fick förfrågan om jag inte kunde göra så istället.
Att jag säljer vi bloggen och inte via tradera.

Saken är det att det skulle bli mycket svårare för mig.
Nu lägger jag ut dom och sen får alla chansen att köpa.
Jsg behöver inte hålla reda på något eller oroa mig för att lova bort ett armband för mycket.

Men visst har jag tänkt tanken att "starta en liten verksamhet" (haha, fan va seriöst det lät).
Vi får se in the future hur jag gör. Jag älskar verkligen att pyssla. Och jag har god fantasi när det kommer till att göra olika sorters armband.. olika designer.. Jepp jepp. Vi får se. Men for now så får ni gå in på tradera.


KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL ROSA/LILA ARMBANDET.

image description
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL GULA ARMBANDET.


KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL ÖRHÄNGENA.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0