En effektiv dag!

Onsdag och ledig.
Började dagen med en sovmorgon - en välbehövlig sådan! Upp och in i duschen innan Carro kom och hämtade mig för en snabb tripp till valbo. Jag inhandlade frimärken och vadderade kuvert. Hon shoppade födelsedagspresent.

När vi kom hem till mig skrev jag en lista på allt jag skulle göra idag. Jösses vad bra det är med listor! Jag gör alltid listor på jobbet, men på hemmaplan gör jag det sällan. Ett ord: EFFEKTIVT.
Jag hann faktiskt göra mer än det som stod på listan!
Viktigt att tänka på när man skriver ett "dagsmål" är att göra den realistisk! Skriv inte ned fler saker än du faktiskt kommer kunna göra. Får du bara stryka hälften av det du skrivit upp blir du bara besviken.

Anyways..
Jag har ialladuktigafall målat klart lill-garderoben! Måste erkänna att väggarna inte är helt ok faktiskt. Jag borde ha varit mer noga.. fast ändå inte. Äh, jag tror det kommer se jäkligt fresch ut ändå i slutändan! Blir klart i helgen ska ni se! Spännande!

När listan och lite annat var gjort åkte jag och köpte två korsordstidningar! Min och mickes nya hobby, haha. Otroligt skönt och avslappnande att sitte ute på altanen och kryssa sig lite! Jajjemensan!
Nu ska jag bädda sängen med nya sängkläder, och sen blir det skönhetssömn för hela slanten!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0