Ångrar mig!

Alltså, jag dör. Mitt hår är så kort! What have i done!? Visst, det är friskare än någonsin och ser dessutom tjockare ut. MEN jag har aldrig haft såhär kort hår. Eller ja, det har jag väl.. men det var en evighet sen!! Och jag trivs inte med denna längd. Buuhuu!
Vad tycker ni?
Ni vet redan vad jag tycker - löshår!!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sis

Det växer ju uut igen :) försök inte sätta i löshår nudå som sliter på håret så ska du se det blir bra det där:) kram Storasyster

2012-05-21 @ 09:25:59
Postat av: Angeli

Tycker du blev fin i håret, men jag vet hur det känns, ska klippa av mig barret imorgon efter att ha försökt blondera sönder mitt svarta hår till en snygg ombre, som he he blev orange så det är bara att kapa "skiten" nu. Blev ditt oxå slitet efter du var rödhårig där ett tag? Man lär sig aldrig! Tur det finns löshår :)

2012-05-21 @ 18:34:02

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0