All by myself

Idag är det lördag. Dom flesta slirar nog runt med ett glas vin i handen ikväll. But not me.
Idag har jag haft håret i en äcklig toffs. Usch vad jag hatar att ha uppsatt! Men kan inget annat när håret inte vill samspela. Imorgon är det klippning - thank god!! Till den fula toffsen körde jag den ny AC/DC tröjan från Gina Tricot, och jeans från BikBok (som jag har pimpat med nitar).

Direkt efter jobbet brände jag ut till Ikea för att köpa en klädhängare (klädstång? klädstångshängare?)! Vet ni varför? Jo, därför att nu var det fan dags att renovera lill-garderoben som finns i vårt sovrum!!

Well. Jag monterade ihop skiten förvånansvärt fort. Ner med skiten i källaren. Sprang upp och ner - från garderoben till källaren - med tunga vinterjackor, mckläder, skoterjackor, fyra hjälmar, skor... and so on. Det tog en evighet.
Anyways.. nu är alla hyllor och spikar borta från väggarna, och jag har spacklat.
Jag orkade dock inte vara duktig och ta ner all gammal tapet.
Det får räcka med att slita bort det som var löst, och spackla över.

I den här garderoben ska vi ha extra täcken och kuddar, filtar, handdukar, badlakan, sängkläder och tvättkorgarna. Så det gör faktiskt inget om väggarna (som skall målas vita) är lite si sådär.
Där har ni min dag.
Nu har jag tänt ljus och ska kolla på film. Bye!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0