sunday morning!

Hello everyone! Veckans sista dag är kommen, och jag ska jobba. Vad är det för ett sätt att avsluta veckan på? Som tur är har gallerian öppet 12-16, så jag överlever nog. Och dessutom har jag ju världens bästa jobb. Som sagt; jag överlever.

Jag har käkat knäckemacka till frukost, och nu har jag smulor innanför bh:n. Irri!!

Annars då? Tja... jag har grön ögonskugga idag. Jag burkar aldrig ha grön ögonskugga. Never. Det ser skit snyggt ut. När kulorna rullar in på torsdag är det jag som knallar över till Make Up Store och köper mig en ordentlig grön skugga. Inget IsaDora trams!

Försökte fånga det gröna på bild. Omöjligt med webcamen.


Nu ska jag sopa smulorna ur bh:n och klä på mig! Tar bilen ner på stan idag, sååå jääävla sköööönt! Thank god for free-sunday-parking. Inte för att det är långt att gå, eller att bussarna inte går ofta, utan det är bara så jävla bekvämt. Over n out!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0