mardröm

Fy vilken jobbig natt! Jag har (i drömmen) gråtit så sjukt mycket! Vaknade med en fet klump i magen.

Vad jag har drömt?

Haha, vågar man erkänna? Jorå. Jag drömde att jag och Camilla Jacobsen (vadå stalker-varning?) festade ihop, och blev typ världens bästa polare! Så när hon var tvungen att åka till Dubai blev båda jätte ledsna. Mer än jätte ledsna! Hahaha!

Ni vet hur man kan drömma att sin partner gör slut eller är otrogen? Och man kan vakna gråtandes och svettig? Precis den känslan var det.

Otroligt märklig dröm. Jag har fortfarande en klump i magen.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

haha knäppis! =)

2012-03-21 @ 20:11:45

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0