make up store.

Idag köpte jag en ny skugga från Make Up Store! Eclipse.

En riktigt illgrön nyans! Snyggt, så snyggt!

Nu har jag samlat på mig en del skuggor, strazz, lipstick, pennor and shit från bästa MUS. Förr i tiden brydde jag mig inte om märket på sminket jag köpte. Det kunde vara Viva La Diva eller IsaDora eller what so ever. Kvantitet före kvalitet. Nu är det definitivt därtom. Allt ska vara från Make Up Store. Im hooked!




Parfym: Gold digger.
Lipstick: Exit, Wobble, Pretty Baby.
Skuggor: Pullotion, muffin, dramatic, ecplis, ghetto, diva.
Pennor: Black (kajal), sand storm (lipliner).
Bla bla bla bla blaaa....
Äh, jag orkar inte skriva upp alla produkters namn! Over n out.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0