love at first sight

Jag bara älskar make up stores nya lipstick! Det är ett av de två nya läppstiften från Maria Montazami-kollektionen. "Pink" heter detta som jag var tvungen att köpa! Det andra var för brunt(?) för min smak. Love love love it!

Ett brunbränt ansikte och ett par sotade ögon, då finns det inget snyggare än ett par nude-läppar! Tycker ni inte?

Nu har jag tre läppstift från MUS, och alla är ljusa. Exit, Wobble, Pink. Trodde väl aldrig att jag skulle äga ett läppstift när jag var yngre! Men nu är mina läppglans-dagar verkligen över! Vad använder ni helst - lipgloss eller lipstick?


From left to right: Exit, Wobble & MM-Pink. På bilden syns det knappt någon nyansskillnad, men jag lovar er - IT IS. Ser ni förresten hur mycket snyggare MM läppstiftet är? Istället för ett hölje i plast är det någon form av metall. Plus att det är smalare och lite mer detaljrikt. Åh, im sooo excited! Love it! Love them!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0