idag är jag grön

Använder några nya skuggor idag! Eclipse, A girls best friend och Monty. Och även några gamla; Pollution och Muffin.

Jag älskar verkligen att dom har så roliga namn på skuggorna från Make Up Store! Använder ni något speciellt märke på ert smink?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

snyggt! Grönt passar dig (var är den gröna klänningen? :) )

2012-03-21 @ 08:54:09
Postat av: Andrea.

Jag handlar bara på MUS sedan jag började frisör. Man blir helt skadad eftersom att det finns inga produkter som är lika bra.. :P mina två MUSväskor svämmar över, men tyvärr hinner jag sällan lägga en riktig make innan dagislämning osv. Very glam to be a mum :P

Synd att deras penslar är så dyra bara :/

Vad gäller foundation använder jag bara ID.

Kiss

2012-03-21 @ 09:39:50
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Skulle vara jätte kul om du kunde visa hur du gör när du sminkar dig, det va verkligen jätte fint och jag blir aldrig nöjd med min sminkning! Ha en bra dag :)

2012-03-21 @ 15:40:34
Postat av: Mia

I loove gröna skuggor! Du får jättefin ögonfärg med det! Jag har make up store eller id, kan rekommenderas! =) Id har jag iofs bara basgrejerna av, puder och sånt, men åh så bra de är! =)

2012-03-21 @ 19:42:36
URL: http://mija83.blogg.se/
Postat av: Ellinore

MUS ögonskuggor ska de va, annars får de vara!

2012-03-21 @ 19:47:56

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0