grått grått grått.

God morgon! Usch vilket hemskt väder det är idag. Grått och blött.

Idag är en sådan dag som jag skulle vilja vara hemma och fixa, inte åka till jobbet. Jag fixade lite igår - nya prylar till tvättstugan m.m. - och idag vill jag inget hellre än att fortsätta! Speciellt när det är sånt trist väder ute. Mysdags-väder. Fixar-väder.

Nåväl. Jag kör heldag idag och imorgon är det helg! Så skönt att få vara ledig fredag, lördag och söndag! Känner att det var tungt att ta sig upp imorse, så en sovmorgon kommer sitta fint. Aj fan, kom på att vi ska till söderhamn imorgonbitti. Jaha, där sprack mina sovplaner.


Jävlar vilken stor hand det ser ut som jag har. Tokigt.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

då shoppar vi istället, sova kan du göra på lördag :)

2012-03-01 @ 12:50:49

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0