dumma app!

Idag har jag varit på språng hela dagen! Har försökt att blogga från mobilen, utan att lyckas. Irriterande de luxe! Vad gjorde man innan smartphones egentligen? Skulle typ dö utan internet i nallen.

Denna tisdag har jag varit ledig! Och dessutom har det varit soligt! Hurra! Så jag kunde använda solbrillor med snygga senilsnören från GLITTER! Plus mina balla handskar. Fett nice yao! Well well, nog om mitt balla jag just nu. Brorsan kom hit för att hälsa på, så vi möttes och gick till waynes.

Det var länge sen vi fick lite quality time! Så vi hade mycket att prata om. Tror vi satt på fiket över en timme? Mysigt var det! Efter lite fönstershopping åkte vi hem till mig. Pratade pratade pratade. Hämtade kinamat. Så sjuk jävla gott! Åt så jag fick riktigt ont i magen. Mår illa nu - fortfarande. Sen var det dags för lillebror att åka hem. Tråkigt.

Lillebror och lillebror? 18 år och nästan två meter lång!

Vad mer? Jo, jag har varit på silverkursen + hälsat på Lotta ute i Forsby.

Nu måste jag somna innan jag spyr. Jävlar så illa jag mår. Natti!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Jag älskar er mina underbara, vackra barn!!

2012-03-07 @ 14:00:34

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0