Midsommar

Hoppas er helg har varit trevlig! Det har min!
 
Jag och Micke började med brakfrukost hos svärföräldrarna (stugsund, söderhamn) för att sedan äta lunch ute hos min moster tillsammans med lite annan släkt. Middagen grillades hos mina föräldrar i Östanbo! Hur mysigt som helst! Framåt kvällningen bestämde vi oss för att packa cykelkorgarna med diverse alkoholhaltiga drycker och cykla ner till ett par kompisar som hyrt stuga en bit bort. Men tyvärr var det redan så mycket folk där + en del som inte vuxit upp ännu, så vi struntade i det! Istället hamnade vi hemma hos Niklas och Sandra hela kvällen/natten! Otroligt trevligt!
 
BILDBOMB:
 
 
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Härliga bilder :) Kramen, ses ju snart igen!

2012-06-25 @ 07:09:09

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0