Löshår

Ni minns säkert att jag beställde löshår för några veckor sen? Det kom i fredags.

Dessvärre har dom skickat fel! Istället för nagelslingor har jag fått clip on. Sjukt irriterande!

Jag och företaget håller nu på att maila fram och tillbaka hur vi ska lösa detta. Dom tycker att jag ska skicka tillbaka håret så får jag nytt.. men det orkar jag inte! Kommer ju ta en månad innan jag får håret i sånt fall.

Så det slutar nog med att jag behåller håret jag fick och beställer nytt. Det handlar inte om några större summor pengar ändå!

Det är första gången jag beställer något via e-bay och det blir fel. Så jag är inte så upprörd faktiskt. Har man handlat typ 60 varor från andra sidan jordklotet och det har blivit rätt, well, då känns inte detta som någon big deal.

Två sånna här förpackningar fick jag:


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0