Gosat med Harry, busat med Knut & skrattat med Andréa.

Idag har jag spenderat min lediga måndag i Bergvik hos Andréa and the kids! Så otroligt fint dom har fått det i huset alltså! Åh!
Jag tänkte åka upp i tid.. men efter en behövlig sovmorgon, och en bilkö utav dess like, var jag framme 11:30! Men men, what to do? Stannade till 19tiden, så vi hann med mycket ändå! Alltid lika roligt att träffa Andréa! Av de närmsta vännerna jag har nu, så är hon den jag har känt allra längst. ♥
Jag önskar att hon och jag bodde närmare varandra! Helst grannar. Men eftersom dom trivs bra i Söderhamn, och vi i Gävle, så kommer det aldrig ske. Då är det tur att man har lediga dagar ibland!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Åh vad uppskattat detta besök var från min sida! Du är en toppenvän och jag kände att ja behövde Elin-boosta!



stor bamsekram till dig, nästa gång kommer jag till dig! <3

2012-06-04 @ 22:41:03
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0