God morgon!

Idag är det jobb som står på schemat! 9:30-17:00. Solen tittar äntligen fram, så jag kör på grön skjorta och grön ögonskugga (istället för det vanliga - svart). Jag skulle vilja säga att jag ser någorlunda somrig ut.. haha.

På begäran lägger jag ut en bild på de olika färger jag har på döskallarna. Rosa finns det bara ett par örhängen i - först till kvarn. Och de vita har jag inte lagt upp bild på. De färger som jag väntar på att få hem är: vit, svart och turkos.

Men for now har jag dessa färger:


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: johanna

Ah så sjukt god mat där!! Snygga färger =)

2012-06-07 @ 23:08:01
URL: http://jhnn.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0