Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Imorse satt jag i lugnan ro och käkade frukost. Jag väntade på att klockan skulle bli tillräckligt mycket för promenaddags med Louise i hemlingby. Och sen ringde Micke..

"Jag har ingen id-handling med mig. Kan du komma med mitt pass?"

Det var bara att svida om från träningskläder till jeans, packa med sig louise och dra till stockholm!
Oväntat att det var världens längsta bilköer i stockholm, förresten.

Snacka om helvändning från hur jag hade tänkt att denna dag skulle se ut. Istället för promenad och valbo-shopping blev det bilköp och barkaby-shopping!

I love you:
Jag är så sjuuuuukt sugen på att köra dena snygging så det finns inte ord som räcker till! Just nu har Micke den, men imorgon så! Farväl äckliga caddy! Nu kan jag äntligen börja göra omkörningar igen! Efter nästan ett år!!

GLAD BRUD!! Och förutom bilshopping handlade jag två träningslinnen och ett par jeans i Barkaby. Härlig dag!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Å jag som har varit sååå glad att det gått med normalfart på vägarna.... Nu ska man sitta å bita på naglarna vareviga gång ni ska ut å köra!!!!

KÖR LUGNT!!!!

2012-06-05 @ 22:38:33
Postat av: Sis

Håller med mamma din. Blir faen orolig Sis!

Men i övrigt; wow vilken bil. Man kan alltså säga att det går bra nu ;-)

2012-06-06 @ 00:52:39
Postat av: Ida

Ooooh! inte ett dugg avis ;D hihi

2012-06-06 @ 12:38:43
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0