Stekt.

Mmm, jag är verkligen stekt! Helt knallröd i facet! Och randen efter bikinin... not so very pretty. Imorgon ser det ut att bli ännu bättre väder än idag, så då får jag försöka sola bort tubtop-brännan med hjälp av en annan bikinitop. Good plan. Om det är någon som är sugen att joina mig så är det bara att kasta iväg ett sms!
 
 
Annars då? Well, jag har en molande värk i magen. Typ magsäcken. Känns som jag är jätte hungrig fast jag nyss tog mig två kvällsmackor. Jag har dessutom ätit både lunch och middag idag, så jag borde absolut inte vara hungrig. Ändå gör magen ont. Märkligt. Är väl stressen som ser till att jag får magkatarr igen eller nåt. Tackarr! Och som att det inte var nog med magen, ja, då har jag ont i huvudet också. Bra kväll.
 
Nu ska jag strax knäppa igång en rulle, och sen blir det tidig sömn. Eller så skippar jag rullen och går och lägger mig direkt innan jag börjar gråta pga molandet i magen. Fuck! va ont det gör.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0