SMHI ljuger.

Igår när jag kollade vädret var det stora solar hela dagen. Idag? Not so much. Tydligen ska det börja regna snart, och hålla på fram till 14tiden. Kul, riktigt kul.
Jag är medveten om att första prognosen är över Brynäs och andra över Gävle. Men jag lovar er att det inte är strålande sol på Brynäs just nu heller, haha.
 
Igår började jag ju dagen med en promenad faktiskt! Tror att jag ska fortsätta med den morgonrutinen. Jag har ju regnjacka utifall det skulle komma en skur. Och kepsen kommer självklart vara på den med! Men först, frukost! Jag kan höra från köket att kaffebryggaren har puttrat klart. Äntligen!
 
God morgon!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0